למה לרכוש ביטוח בריאות?

ביטוח בריאות פרטי, למה בכלל צריך את זה?! קופת החולים לא מספיקה לי?

כולנו זכאים לשירות רפואי מקופות החולים אשר פועלות באמצעות תקציב מוגבל מהמדינה. ההגבלה הזו מייצרת חסרונות והגבלות עבורנו, בכתבה נפרט כיצד ניתן להשלימם כדי לקבל את שירות הרפואה טוב ביותר  שקיים!

שירותי הרפואה בישראל

אזרחי מדינת ישראל זכאי לקבל שירותי רפואי, אבל חשוב להבין שלזכאות זאת יש הרבה הגבלים, כוכביות קטנות וחורים קריטיים שלצערי מגלים אותם רק כשצריכים אותם..

למדינה אין אפשרות לממן הכל. יש אינספור טכנולוגיות, ניתוחים יקרים, טיפולי שיקום, סיעוד, שירותים ותרופות שלא מכוסות, וככל שהשנים עוברות מתווספים עוד בקצב מסחרר אך הזכאות שלנו בקופות החולים לא מתקדמות באותו כסף עקב אי יכולת מימון של המדינה.

אנו חיים במדינה הנחשבת מפותחת מאוד מבחינה רפואית טכנולוגית ומקצועית,

אבל אתם מכירים את זה שאתם עומדים מול חנות שבחלון הראווה יש בדיוק את מה שאתם רוצים לרכוש אך היא סגורה?!

כך הרפואה שלנו בישראל – מצוינת אך לא נגישה!

זמנים ארוכים ואינספור שירותים שאינם מכוסים לנו בקופ"ח ובעת מחלה החורים האלו הם עניין קריטי שיכול להגיע אף לחיים ומוות. ולכיסוי החורים הקריטיין האלו נכנסות פוליסות הבריאות הפרטיות אשר ניתנות לרכישה בחברות הביטוח.

יש לי בקופ"ח את הכיסוי הגבוהה ביותר!! אז אני לא צריך פוליסה פרטית!

אז… זהו – שזה שגוי!! "ביטוח משלים" מוסיף לנו כיסויים נוספים מעל הבסיס אך לא סוכר עבורנו את החורים החשובים. הפתרונות הכי מתקדמים ויקרים לא מכוסים, התקופות הכי יקרות ומוצלחות לא מכוסות וכך גם הניתוחים מורכבים ומתקדמים טכנולוגית.

שנית, ביטוח קופ"ח אינו מתחייב לכם לשמור על התנאים הקיימים היום, אלא ע"פ חוק מותר למדינה לשנות כל יום את הזכויות שלכם, דבר אשר יכול לחשוף אתכם בעתיד להפתעות שאתם לא יכולים לצפות, שזהו הבדל גדול מאוד מחברות הביטוח אשר מתחייבות מולכן בחוזה שלא ניתן לשנותו!!

(גם לזה קיימות כוכביות קטנות אך מעטות ושוליות מאוד יחסית למצב ההסכם עם קופ"ח והרגולטור אוסר לשנותן אם זה יביא לפגיעה במבוטח), 

"בבריאות שלך ושלך יקיריך, אל תיתן לאף אחד לשלוט ולהפתיע אותך! קופ"ח יכולות לשנות את תנאי הזכאות שלך בכל רגע נתון, ובפוליסות בריאות פרטיות מדובר בחוזה משפטי מול המבוטח אשר אותן לא ניתן לשנות או להרע!"

אני רוצה עבור משפחתי את שירותי הרפואה הטובים ביותר!! מה עליי לעשות?

כדי להגיע למצב שבו אתה ומשפחתך זכאים לרמת הרפואה גבוהה ביותר, טיפולים ותרוות היקרים ביותר – ובזמן המהיר ביותר (נגישות פשוטה ובלי תור) 

עליך לרכוש פוליסה פרטית אשר תכלול את הכיסויים הבאים:

ניתוחים בארץ ובחו"ל הכולל מחליפי ניתוח (שקל ראשון)     
כיסוי להשתלות
כיסוי תרופות מחוץ לסל הבריאות + תרופות בהתאמה )רוקחות) אישית
כיסוי אמבולטורי – הכולל התייעצות עם רופא מומחה, סל הריון, בדיקות אבחנתיות ועד

אבחון מהיר – המסייע בתהליך ליווי רפואי ובדיקות מהיר מקצועי וממוקד לגילוי הבעיה הבריאותית לצורך קבלת טיפול

רפואה משלימה המממנת טיפולים שהינם מחוץ לרפואה הקונבנציונלית

מתי כדאי לרכוש פוליסת בריאות פרטית?

כמה שיותר מוקדם! ראשית, אף אחד מאתנו לא יכול לדעת מתי הוא יצטרך.. לצערנו למחלות אין גיל.. וזה יכול להפתיע כל אדם בכל רגע נתון בלי התראה מראש. שנית, הדבר הנכון והחכם והקריטי ביותר הוא לרכוש את פוליסת הבריאות כשהאדם בריא, מפני שאם אדם נכנס עם בעיה בריאותית לתוך הביטוח היא לא תכוסה!! היא תוחרג, ואולי אף תשלמו על כך תוספת כספית לכל החיים… ואף יש מקרים לא מעטים בהם חברת הביטוח דוחה את המבוטח ולא מסכימה לקבלו.

אני רוצה לרכוש/כבר יש לי - ביטוח פרטי ! מה עליי לבדוק?

גם אם אתה בעל פוליסה פרטית זה לא אומר שאתה יכול להיות רגוע.. כמו שרמת הרפואה מתקדמת כך גם רמת הפוליסות, וצריך כל שנה-שנתיים לבדוק מה החידושים הקיימים בשוק על מנת לוודא שהכסף שלך קונה עבורך את הטוב ביותר שאפשר לרכוש. בנוסף, בכל הפוליסות יש הנחות אשר עם השנים קטנות/מתבטלות וחשוב לעדכן אותן מעת לעת.

כך שגם לקוח בלי ביטוח וגם לקוח עם צריך לעבוד מול איש מקצוע שיודע להתאים לו את הפוליסה המתאימה לו ביותר.

יש לי ביטוח דרך העבודה – פוליסת קולקטיב, זה מספיק?

אז זהו.. שגם פה יש הבדלים שחשוב מאוד לקחת בחשבון.

ביטוח קולקטיב הינה פוליסה שהורכבה במיוחד עבור קבוצת אנשים גדולה ביוזמת חברה גדולה או ארגון כלשהו עבור החברים בו.

מדובר בביטוחים עם עלות זולה יותר ולרוב ניתן להיכנס לביטוח אפילו בלי לבצע בדיקה של הצהרת בריאות דבר המסייע לא להחריג בעיות רפואיות מסוימות שכבר יש ללקוח.

אבל גם בזה כמובן יש חסרונות קריטיים:

*תנאי הקולקטיב מתואמים בין הארגון היוזם לבין חברות הביטוח ומוגבל למס שנים, דבר אשר לא נותן לכם את היכולת לדעת מה ישתנה בעתיד לעומת פוליסה פרטית רגילה שהינה חוזה משפטי נעול. ואם עוד כמה שנים אותה חברת ביטוח לא תרצה להמשיך לבטח את הקולקטיב ולא תימצא חברה שתרמה להחליף אותה? תעוררו בוקר אחד בלי ביטוח 

*אם תעזבו את מקום העבודה – בחלק מהמקרים לא תוכלו להמשיך את ביטוח הקולקטיב .

*כשתתבעו את הפוליסה וזה יהיה הרגע שבאמת תהיו זקוקים לה – לא תקבלו ליווי מסוכן אישי שיטפל בדברים במהירות ובאופן אישי וממוקד, וגם לא יוכל לייצג אתכם ולהילחם עבורכם אם התביעה לא תאושר, אלא תטופלו ע"י משרד השירות של הארגון הכולל נציגי שירות שיתפעלו עבורכם ולא אנשי מקצוע עם ניסיון רב וקשר אישי עמכם.

קולקטיב זול, אך יכול לעלות ביוקר ..

אז מה הדבר הנכון ביותר לעשות?

להתייעץ עם סוכן ביטוח! להיות מיוצג ע"י סוכן ביטוח!

הייתם מעדיפים לתבוע בבית דין לתביעות קטנות בעצמכם, או לתבוע בבית משפט עם ייצוג של עורך דין כריש? וזה ההבדל בין להיות לקוח מול קופ"ח או קולקטיב, לעומת פוליסה פרטית מיוצגת ע"י סוכן אישי.

כתובת

הרמב"ם 1, תל אביב

פרטי קשר

03-6566360
info@glr360.co.il

עקבו אחרינו
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp