אנשים עם כסף צריכים ביטוח בריאות פרטי?

תיאור המאמר

אנשים עם כסף מניחים שהם לא צריכים ביטוח בריאות פרטי. הרי אם יקרה משהו , יש להם רזרבות בבנק והם יקנו מה שצריך כי כסף קונה את הכל. אבל האמת היא שאנשים עשירים בתחום הבריאות בישראל 2021 זה לא אנשים עם כסף בבנק אלא אנשים עם פוליסת בטוח פרטית. במאמר אני מסבירה מה אי אפשר לקנות עם כסף בתחום הבריאות

אנשים שיש להם כסף לא צריכים ביטוח.

אנשים שיש להם כסף לא צריכים ביטוח. 

ביטוח זה לאנשים עניים שאין להם רזרבות בבנק למקרה חירום. באמת?!

ביטוח פרטי זה לאנשים עניים שלא יכולים לשלם באופן עצמאי אם קורה משהו. זה משפט שאני שומעת לא מעט. והאמת, גם אני חשבתי ככה לפני שנכנסתי באופן אישי לעסוק בתחום הביטוח לפני כמה שנים. 

העניין הוא שביטוח הוא בדיוק מסוג הדברים הללו, שאנו מבינים את החשיבות שלו רק כשקורה משהו. הרי ביטוח זו לא הוצאה כיפית, אנשים לא ששים לשלם בגין ביטוח בריאות. 

אנשים נוטים לחשוב שאם יש לך כסף- אז אתה מוגן. כאשר הם מתבססים על ההנחה הבסיסית יותר. חס וחלילה, יקרה משהו אז יש כסף בצד, ליום סגריר. בעקרון, זה נשמע הגיוני ונכון. מה שאומר, לכאורה, שרק אנשים בלי חסכונות בצד- צריכים ביטוח בריאות פרטי. כלומר, רק אנשים בלי חסכונות אשר יחלו במחלה קשה או יחווי אירוע רפואי מורכב- צריכים ביטוח. אז זהו שלא. ואני אסביר את זה.

את הדברים החשובים באמת אי אפשר לקנות בכסף. גם בבריאות שלנו

מה אי אפשר לקנות בכסף?

בשביל מה באמת צריך ביטוח בריאות פרטי? שמעתם פעם על המונח "כתב התחייבות"? כתב התחייבות זו הסיבה שאזרחי ישראל בשנת 2021 צריכים ביטוח בריאות פרטי. כתב התחייבות זהו מסמך רשמי אשר חברת ביטוח מוציאה לנותני שרות בתחום הרפואה בארץ וברחבי העולם. מסמך זה מהווה עבור בתי חולים וגופים רפואיים סוג של שק פתוח. שק פתוח אשר אומר שהוא מכסה את כל העלויות בגין כל הפרוצדורה הרפואית של החולה, כגון: רופא מנתח, רופא מרדים, צוות רפואי, ציוד רפואי, ציוד טיפולי וכדומה… כל מה שקשור להליך הרפואי.  אבל לא רק! 

כתב התחייבות של חברת ביטוח אומר שמעבר לעלויות אשר ציינתי מעלה, הוא מכסה כל דבר שעלול לקרות ולהשתבש בדרך. 

לדוגמא, חולה שצריך לעבור השתלת ריאות ונמצא לו איבר מתאים בחו"ל. אזי כתב התחייבות אומר כי הוא מכסה את כל מה שקשור להשתלה החל מההטסה רפואית של החולה ומשפחתו לחו"ל, הטיפול הרפואי וההכנה לפני ההשתלה, כל הפרוצדורה הרפואית בהשתלת הריאות עצמם, השיקום וגם כל מה שיקרה אם משהו ישתבש. 

מה יכול להשתבש? מה לא. נניח שהרדימו את חולה לפני ההשתלה וחלילה שלא נדע, החולה לא התעורר. אזי כתב ההתחייבות מכסה את כל העלויות של שהחולה מורדם בחו"ל, חדר בבית חולים, מכשור רפואי ועוד

מי יכול לתת שק פתוח ללא תקרה?

אז מי באמת מכוסה בתחום הבריאות? אין היום כרטיס אשראי אשר יכול לתת כיסוי ללא הגבלה לכל דבר שעלול לקרות ולהשתבש. כתב התחייבות של חברת ביטוח הוא המכשיר היחיד שיכול לתת זאת.

לתת כיסוי לכל הפרוצדורה הרפואית הידועה מראש שלקראתה הולכים וכן כיוסי ללא תקרה וללא מגבלה לכל דבר שעלול לקרות ולסתות מהמסלול. 

יש שנוי בין חברות ביטוח וביין עוצמת כתב ההתחייבות שלהם. בגדול, ככל שחברת הביטוח יותר יציבה ויש לה יותר הון עצמי מרותק- כך כתב ההתחייבות שלה יותר חזק ויותר בתי חולים בארץ ובעולם יכבדו אותו.

אז מי הוא העשיר שיכול לתת שק ללא תקרה? 

אלו רק חברות הביטוח. ולכן לא משנה כמה כסף יש לכם בבנק, בתי חולים בחו"ל לא עובדים עם עו"ש ולא עם ויזה פלטינום אלא אך ורק ורק ואך עם כתב התחייבות של חברת ביטוח. 

בישראל 2021, האדם הכי עשיר מבחינה רפואית הוא זה בעל פוליסת ביטוח בריאות פרטי בחברת ביטוח. הוא זה בעל היכולת במקרה חלילה ונדרש שיכול לתת כתב התחייבות ללא תקרה לכל בית חולים ברחבי העולם.

כתובת

הרמב"ם 1, תל אביב

פרטי קשר

03-6566360
info@glr360.co.il

עקבו אחרינו
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp